Inscriere cercetatori

Premii Ad Astra

premii Ad Astra

Asociația Ad Astra a anunțat câștigătorii Premiilor Ad Astra 2022: http://premii.ad-astra.ro/. Proiectul și-a propus identificarea și popularizarea modelelor de succes, a rezultatelor excepționale ale cercetătorilor români din țară și din afara ei.

Asociatia Ad Astra a cercetatorilor romani lanseaza BAZA DE DATE A CERCETATORILOR ROMANI DIN DIASPORA. Scopul acestei baze de date este aceea de a stimula colaborarea dintre cercetatorii romani de peste hotare dar si cu cercetatorii din Romania. Cercetatorii care doresc sa fie nominalizati in aceasta baza de date sunt rugati sa trimita un email la cristian.presura@gmail.com

The ERC Starting Independent Researcher Grant – o oportunitate pentru tinerii cercetători din România

Nou înfiinţatul European Research Council va lansa la sfarşitul lui 2006 sau la începutul lui 2007 un program de granturi pentru „Starting Independent Researchers”, pentru tinerii cercetători din întreaga Europă. Se vor oferi aproximativ 200 de granturi, cu o valoare de până la 400.000 euro pe an, pentru o perioadă de până la 5 ani. Criteriile de evaluare vor evalua exclusiv excelenţa în cercetare a echipei şi proiectului:

The evaluation criteria for the ERC Starting Independent Researcher Grant will be a blend of:
• The potential of the people and their track record (research excellence of the applicant
at PhD level and subsequently, achievements, publication list).
• Excellence of the project (in terms of the scientific value, innovativeness and
feasibility of the objectives sought, the methodology proposed, the project
management and research environment)

Grantul va fi atribuit directorului de proiect, nu instituţiei sale, astfel încât acesta va putea să îşi aleagă apoi instituţia care îi oferă cele mai bune condiţii.

Informaţii suplimentare:
http://ec.europa.eu/erc/pdf/sir-grant-strategy_en.pdf
http://ec.europa.eu/erc/

Cercetătorii cu experienţă pot candida pentru a deveni evaluatori ai ERC la
http://ec.europa.eu/erc/index_en.cfm?p=5_peer-review