Inscriere cercetatori

Premii Ad Astra

premii Ad Astra

Asociația Ad Astra a anunțat câștigătorii Premiilor Ad Astra 2022: http://premii.ad-astra.ro/. Proiectul și-a propus identificarea și popularizarea modelelor de succes, a rezultatelor excepționale ale cercetătorilor români din țară și din afara ei.

Asociatia Ad Astra a cercetatorilor romani lanseaza BAZA DE DATE A CERCETATORILOR ROMANI DIN DIASPORA. Scopul acestei baze de date este aceea de a stimula colaborarea dintre cercetatorii romani de peste hotare dar si cu cercetatorii din Romania. Cercetatorii care doresc sa fie nominalizati in aceasta baza de date sunt rugati sa trimita un email la cristian.presura@gmail.com

Consumers perception of Corporate Social Responsibility: Empirical Study In Romanian Retail

Domenii publicaţii > Economie + Tipuri publicaţii > Articol în revistã ştiinţificã

Autori: Nicolae Al. Pop, Sebastian A. Vaduva, Dan-Cristian Dabija, Ioan S. Fotea

Editorial: International Journal of Social Ecology and Sustainable Development, 1 (4), p.1-9, 2010.

Rezumat:

In order to build a better and more profitable corporate image, Western firms have been investing in social responsibility. The Romanian consumers have fairly recently been exposed to this holistic marketing concept. This article verifies conventional corporate social responsibility principles of building customer loyalty as well as goodwill from stakeholders.

Cuvinte cheie: social responsability; retailing; Romania

URL: http://www.igi-global.com/chapter/consumers-perception-corporate-social-responsibility/68784